Kategorie

Wyszukiwarka

Reklamacje i zwroty

  • ZWROT TOWARU BEZ PODANIA PRZYCZYNY:

 

      Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów (...) z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz.
      271), Kupującemu, który dokonał zakupu bez możliwości licytacji przysługuje prawo do zwrotu towaru w terminie 
      10 dni od dnia otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyn.
      Prawo to dotyczy konsumentów, czyli osób fizycznych.

 

      Jeśli otrzymany towar nie spełnia Państwa oczekiwań, istnieje możliwość skorzystania z tego prawa. W tym celu  prosimy wysłać  towar na nasz adres  korespondencyjny:

 

IMPORT EKSPORT S. C. MICHAŁ SZEWCZYK, ADAM PIETRZAK
UL. PIOTRKOWSKA 270 BUDYNEK B NA PARTERZE  

 90-361  Łódź

Towar o wadze do 2 kg prosimy odesłać Pocztą Polską listem poleconym ekonomicznym,
zaś towar ważący powyżej 2 kg paczką pocztową ekonomiczną.
Przesyłek za pobraniem nie odbieramy.

 

  • ZWROT W PRZYPADKU NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ:

 

      Jeśli zdarzy się, że otrzymany towar znacznie odbiega od opisu, Kupujący ma prawo do jego reklamacji.

 

      W tym celu prosimy wysłać go razem z wadliwym  towarem na nasz adres korespondencyjny:

 

IMPORT EKSPORT S. C. MICHAŁ SZEWCZYK, ADAM PIETRZAK
UL. PIOTRKOWSKA 270   

90-361  ŁÓDŹ

 

REKLAMACJE  - NAPRAWY GWARANCYJNE :

 

  Towar  reklamowany proszę odesłać na adres umieszczony na karcie gwarancyjnej.

Towar bez karty gwarancyjnej nie będzie naprawiony i może być odesłany do nadawcy jedynie na jego koszt.

Po zakupie urządzeń objętych gwarancją proszę upewnić się czy została wystawiona karta gwarancyjna , w przypadku jej braku należy powiadomić nas w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki o jej braku w formie pisemnej lub drogą elektroniczną e-mail.

Karta gwarancyjna ważna jest tylko z dowodem zakupu ( faktura , paragon ).

Karta gwarancyjna bez wpisanej nazwy urządzenia , daty , numeru seryjnego , jest nieważna.

Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie w terminie nie dłuższym niż 28 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia .

Koszt dostarczenia urządzenia do serwisu ponosi kupujący , natomiast koszty dostarczenia urządzenia po naprawie ponosi sprzedający.

W przypadku stwierdzenia usterki , należy dokładnie opisać występujące problemy oraz podać dokładne dane do kontaktu ( adres zwrotny , numer telefonu ) w/w dokument należy załączyć do reklamowanego urządzenia , w przypadku braku opisu usterki uszkodzony sprzęt nie będzie naprawiony i zostanie odesłany do nadawcy na jego koszt .

Urządzenie należy dostarczyć czyste i w orginalnym opakowaniu.

Sprzęt brudny nie będzie naprawiony i zostanie odesłany na koszt nadawcy.

telefon do serwisu :  516 140 007

 

Kontakt z nami

AllePaznokcie Michał Szewczyk
ul. Piotrkowska 270
90-361 Łódź
Tel. 504 242 705
E-mail: sklep@allepaznokcie.pl
Tel. 42 684 35 35

Newsletter

Otrzymuj jako pierwszy informacje o nowościach i najnowszych promocjach wprost do Twojej e-mailowej. Zapisz sie na nasz newsletter!
Znaki akceptacji PayPal

Gości na stronie: 616, zalogowanych: 34 | Od dnia 28-05-2005 stronę odwiedziło 1,132,614,394 osób

Wszelkie prawa zastrzeżone przez firmę Allepaznokcie.
AllePaznokciew Google+
Wdrożenie sklepu: Projekt graficzny:
Hurtownia kosmetyczna Poleca
Lakiery do paznokci rożnego gatunku polecamy lakiery żelowe czy też kleje do tipsów. U nas znajdziesz także akcesoria do manicure oraz akcesoria do pedicure.
Manicure. Także w naszym sklepie znajdziesz wszystko co potrzebne do depilacja oraz depilacja woskiem jest dobrze nam znana. Godne polecenia są nasze fotele kosmetyczne,
Henna a nawet takie przedmioty jak Cążki do Paznokci czy też pędzle do paznokci , bielenda kosmetyki